dimarts, 19 de febrer del 2008

Dolors Nadal a la UPF


Ahir la Universitat Pompeu Fabra va ser testimoni una vegada més d’un absurd acte d’agressió a un polític. Molt lluny de sentir-me identificat amb l’ideari del Partit Popular i sense sentir cap mena de simpatia cap a Dolors Nadal no puc entendre com es pot impedir que algú exerceixi el seu dret a expressar-se amb crits de feixista. Saben aquests senyors el que és el feixisme o és només un insult que envien a qualsevol que no confabuli amb el seu ideari? Una cosa similar va passar a la mateixa universitat el passat mes de Gener quan el ministre de justícia Mariano Fernández Bermejo va pronunciar una conferència a l’Auditori de la Universitat. Un grup de joves independentistes va aixecar-se amb una pancarta contra les il·legalitzacions de partits. Els guardaespatlles del ministre van aixecar-se per intentar reduir-los i fer-los fora de la sala. Bermejo els va aturar i els va dir que estava en el fons content de que coses com aquestes puguin passar ja que durant molts anys s’ha lluitat en el nostre país per aconseguir la llibertat d’expressió. Va ser llavors quan un dels “manifestants” va cridar: feixista!!! Qui és feixista per ells? Soc nacionalista, no m’agrada el Partit Popular però ningú té dret a impedir que algú exerceixi el seu dret a expressar-se. He de dir que em sento avergonyit de veure que la meva Universitat surt a les portades dels diaris per una cosa com aquesta. Ridícul.

4 comentaris:

arnau27 ha dit...

Benvingut al món als blocs Oriol. No podies triar un dia millor per començar que el del teu aniversari.Felicitats un altre cop!
Veig que avui tots ens hem dedicat a escriure sobre el mateix i estic d'acord amb el que dius, ridícul.
Aniré seguint el teu bloc! Adéu!

Víctor Albert ha dit...

espero que m'enllacis...

Ana Tirado ha dit...

Oriolete!


fes la lletra més gran, home!

Felicitats un altre cop!


ah!
per cert!
el meu papi al final si que ha gravat telecinco... i tanta merda d'emoció que li he posat jo a l'assumpte i no he sortit.. :'(

Encara tinc l'espreança que facin un reportatge a TV5 sobre la Dolors Nadal i treguin les meves imatges donant opinió....


de la ilusión se vive!
xD


Avui... 59''!

Anònim ha dit...

Benvingut a la blocosfera! Sigues més constant que jo...